Algemene
Voorwaarden.

Algemene
Voorwaarden.

Laatste update:

Mar 5, 2025

Bij EXPRTISE nemen we jouw privacy serieus. In dit beleid leggen we uit welke gegevens we verzamelen, waarom we dat doen en hoe we jouw informatie beschermen. Transparantie en veiligheid staan bij ons voorop, zodat jij met vertrouwen met ons samenwerkt.

Artikel 1 - Definities

EXPRTISTE.NL (”Exprtise”; ”wij”), gevestigd in Nederland, levert diensten aan onze websitebezoekers (”u”). Onze diensten bestaan uit het leveren van producten.

EXPRTISTE acht zorgvuldige verwerking van persoonsgegevens van het grootste belang. Persoonsgegevens worden zorgvuldig verwerkt en beveiligd. Bij de verwerking houden we ons aan de vereisten van de Algemene Verordening Gegevensbescherming (de “AVG”). Deze Privacyverklaring zet uiteen hoe wij uw gegevens verzamelen en gebruiken, in overeenstemming met de AVG.

In deze Privacyverklaring leggen wij uit welke persoonsgegevens wij verzamelen en gebruiken, en met welk doel wij dat doen. Wij raden u aan deze Privacyverklaring zorgvuldig te lezen.

Artikel 2 - Gebruik van persoonsgegevens

Artikel 2 - Gebruik van persoonsgegevens

Als u gebruik maakt van de website en een bestelling plaatst, dan kunt u persoonsgegevens met ons delen. Wij verzamelen en maken gebruik van persoonsgegevens die u, of uw bedrijf, direct met ons deelt. Wij zullen de persoonsgegevens niet voor andere doeleinden gebruiken dan beschreven in deze verklaring, tenzij u daar vooraf toestemming voor heeft gegeven.

Artikel 3 - Soorten gegevens verzameld

We verzamelen de volgende gegevens:

  • Persoonlijke identificatiegegevens: naam, achternaam;

  • Contactinformatie: adres, e-mail, telefoonnummer;

  • Betaalinformatie; BTW nummer, Bankrekeningnummer;

Artikel 4 - Gronden voor de verwerking

Wij verwerken uw persoonsgegevens in het algemeen voor de volgende doeleinden:

  • Bevestigen en afronden van de aankoop;

  • Opmaken en versturen van facturen;

  • Spampreventie;

  • Het versturen van nieuwsbrieven via e-mail;

  • Analyse van statistieken en optimalisatie van de Diensten.

Wij verzamelen uw persoonsgegevens op basis van de gerechtvaardigde belangen of uw toestemming, die u te allen tijde kunt intrekken.

Artikel 5 - Uw rechten

U heeft het recht op inzage van de informatie die wij verwerken. Als u dat wilt, kunt u direct contact met ons opnemen. We zorgen ervoor dat we u een kopie bezorgen van de gegevens die we over u verwerken. Mogelijk moeten we uw identiteit verifiëren om aan uw verzoek te voldoen. Als u gelooft dat de verstrekte informatie die we over u verwerken niet juist is, dan kunt u contact met ons opnemen om uw informatie te updaten. U heeft ook het recht om bezwaar te maken tegen de gegevensverwerking.

Als u wilt dat wij uw informatie verwijderen, dan kunt u ons op ieder moment informeren. U kunt op elk moment contact met ons opnemen met betrekking tot deze verzoeken. We zullen altijd tijdig reageren, in overeenstemming met de AVG. Mocht u niet tevreden zijn met het antwoord dat u ontvangt, dan kunt u uw klacht voorleggen aan de betreffende toezichthouder.

Artikel 6 - Delen met anderen

We zullen uw informatie niet delen met anderen zonder uw toestemming, tenzij dit noodzakelijk is in het kader van de uitvoering van de overeenkomst die u, of uw organisatie, met ons heeft afgesloten, of tenzij dit een wettelijke verplichting is.

Om u de betaalmethodes van Klarna aan te kunnen bieden, moeten we persoonsgegevens van u aan Klarna overdragen. Dat gebeurt alleen wanneer u kiest om te betalen met Klarna. Klarna gebruikt de gegevens om te beoordelen of u gebruikt kunt maken van de betaalmethodes. De persoonsgegevens zijn uw naam, adres, telefoonnummer, betaalhistorie en de gegevens van uw bestelling, zoals de betaalmethode, het afleveradres, de bestelde producten en dergelijke. Uw persoonsgegevens worden door Klarna in overeenstemming met de geldende wet bescherming persoonsgegevens en zoals beschreven in Klarna’s privacy statement verwerkt.

Artikel 6 – Prijsindexering

De bij het aangaan van de overeenkomst overeengekomen prijzen en uurlonen zijn gebaseerd op het op dat moment gehanteerde prijspeil en het niveau van kwaliteit van de dienstverlener. Dienstverlener heeft het recht de aan opdrachtgever te berekenen vergoedingen tweemaal per jaar aan te passen.

  1. Aangepaste prijzen, tarieven en uurlonen worden zo spoedig mogelijk medegedeeld aan opdrachtgever.

Artikel 7 – Informatieverstrekking door opdrachtgever

Opdrachtgever stelt alle informatie die voor de uitvoering van de opdracht relevant is beschikbaar voor dienstverlener.

  1. Opdrachtgever is verplicht alle gegevens en bescheiden, die dienstverlener meent nodig te hebben voor het correct

  2. uitvoeren van de opdracht, tijdig en in de gewenste vorm en op de gewenste wijze ter beschikking te stellen

  3. Opdrachtgever staat in voor de juistheid, volledigheid en betrouwbaarheid van de aan dienstverlener ter beschikking gestelde gegevens en bescheiden, ook indien deze van derden afkomstig zijn, voor zover uit de aard van de opdracht

  4. niet anders voortvloeit.

  5. Opdrachtgever vrijwaart dienstverlener voor elke schade in welke vorm dan ook die voortvloeit uit het niet voldoen

  6. aan het in het eerste lid van dit artikel gestelde.

  7. Indien en voor zover opdrachtgever dit verzoekt, retourneert dienstverlener de betreffende bescheiden.

  8. Stelt opdrachtgever niet, niet tijdig of niet behoorlijk de door dienstverlener verlangde gegevens en bescheiden

  9. beschikbaar en loopt de uitvoering van de opdracht hierdoor vertraging op, dan komen de daaruit voortvloeiende extra kosten en extra honoraria voor rekening van opdrachtgever.

Artikel 8 – Intrekking opdracht

Het staat opdrachtgever vrij om de opdracht aan dienstverlener op elk gewenst moment te beëindigen.

  1. Wanneer opdrachtgever de opdracht intrekt, is opdrachtgever verplicht verwerkingskosten van €45,- exclusief BTW, het verschuldigde loon en de gemaakte onkosten van dienstverlener te betalen.

Artikel 9 – Uitvoering van de overeenkomst

Dienstverlener voert de overeenkomst naar beste inzicht en vermogen en overeenkomstig de eisen van goed vakmanschap uit.

  1. Dienstverlener heeft het recht om werkzaamheden te laten verrichten door derden.

  2. De uitvoering geschiedt in onderling overleg en na schriftelijk akkoord en betaling van het eventueel afgesproken voorschot.

  3. Het is de verantwoordelijkheid van opdrachtgever dat dienstverlener tijdig kan beginnen aan de opdracht. De dienstverlener kan pas beginnen wanneer alle gegevens en materialen compleet zijn aangeleverd. Vanaf dat moment zal ook de termijn van werkdagen starten te tellen.

Artikel 10 – Contractduur opdracht

De overeenkomst tussen opdrachtgever en dienstverlener wordt aangegaan voor onbepaalde tijd, tenzij uit de aard van de overeenkomst iets anders voortvloeit of partijen uitdrukkelijk én schriftelijk anders zijn overeengekomen.

  1. Zijn partijen binnen de looptijd van de overeenkomst voor de voltooiing van bepaalde werkzaamheden een termijn overeengekomen, dan is dit nooit een fatale termijn. Bij overschrijding van deze termijn moet opdrachtgever dienstverlener schriftelijk in gebreke stellen.

Artikel 11 – Wijziging van de overeenkomst

Artikel 11 – Wijziging van de overeenkomst

Indien tijdens de uitvoering van de overeenkomst blijkt dat het voor een behoorlijke uitvoering van de opdracht noodzakelijk is om de te verrichten werkzaamheden te wijzigen of aan te vullen, passen partijen tijdig en in onderling overleg de overeenkomst dienovereenkomstig aan.Indien partijen overeenkomen dat de overeenkomst wordt gewijzigd of aangevuld, kan het tijdstip van voltooiing van de uitvoering daardoor worden beïnvloed. Dienstverlener stelt opdrachtgever hiervan zo spoedig mogelijk op de hoogte.Indien de wijziging van of aanvulling op de overeenkomst financiële en/of kwalitatieve consequenties heeft, lichtIndien de wijziging van of aanvulling op de overeenkomst financiële en/of kwalitatieve consequenties heeft, licht dienstverlener opdrachtgever hierover zo spoedig mogelijk schriftelijk in.Indien partijen een vast honorarium zijn overeengekomen, geeft dienstverlener daarbij aan in hoeverre de wijziging of aanvulling van de overeenkomst een overschrijding van dit honorarium tot gevolg heeft.

Klaar om te starten? Wij ook.

Versturen = akkoord met onze Voorwaarden en Privacybeleid.

© 2025 EXPRTISE™ Agency

Begin nu.

Wat wil je bouwen? — Laat ons weten waar je aan werkt. We bouwen het samen.

Snel antwoord.

Klaar om samen iets moois te maken? Wij horen graag van je.

Wat we hierna doen.

Na het gesprek krijg je van ons een helder plan en tijdlijn.

Head of Partnerships

bij EXPRTISE™

Ab de Groot

Klaar om te starten? Wij ook.

Versturen = akkoord met onze Voorwaarden en Privacybeleid.

Begin nu.

Wat wil je bouwen? — Laat ons weten waar je aan werkt. We bouwen het samen.

Snel antwoord.

Klaar om samen iets moois te maken? Wij horen graag van je.

Wat we hierna doen.

Na het gesprek krijg je van ons een helder plan en tijdlijn.

Head of Partnerships

bij EXPRTISE™

Ab de Groot

Klaar om te starten? Wij ook.

Versturen = akkoord met onze Voorwaarden en Privacybeleid.

© 2025 EXPRTISE™ Agency

Begin nu.

Wat wil je bouwen? — Laat ons weten waar je aan werkt. We bouwen het samen.

Snel antwoord.

Klaar om samen iets moois te maken? Wij horen graag van je.

Wat we hierna doen.

Na het gesprek krijg je van ons een helder plan en tijdlijn.

Head of Partnerships

bij EXPRTISE™

Ab de Groot